• nivo slider image nivo slider image nivo slider image

Rygtræning

TK_Katrine webRygtræning: Vi starter jævnligt nye ryghold op på klinikken. Holdtræningen henvender sig til alle patienter med tilbagevendende smerter omkring nakke, skulder, lænd og bækken. Du kan også bruge holdtræningen til at forebygge smerter i ovennævnte regioner.

Nyt hold starter mandag d. 13. november 2017 kl. 17.00-17.55 ved fysioterapeut Katrine Boel Gjernum

Som noget nyt starter vi også et formiddagsryghold op fredag d. 22. september kl. 9.00-9.55.

Kontakt klinikken på tlf 28 10 60 05 eller spørg vores kiropraktorer eller fysioterapeut for nærmere information

Videnskabelige undersøgelser har vist, at træning af kroppens muskler og led har en forebyggende og lindrende effekt på rygsmerter. Via rygtræning har du selv mulighed for at påvirke indflydelsen af dine smerterne i forhold til din livskvalitet fremover.

Tidens Kiropraktor tilbyder et 8 timers kursus over 8 uger i stabiliserende øvelser for ryg og nakke. Efterfølgende planlægges en opfølgende individuel konsultation.

Øvelserne styrker kropsstammen,  så du lærer at sprede belastningen i ryggen hensigtsmæssigt. Målet er, at du fremover igen kan udføre fysisk og koordineringsmæssigt krævende bevægelser.

Alle øvelser i forløbet gennemgås af kiropraktor eller fysioterapeut med individuel kontrol. Der er max. 9 deltager tilmeldt pr. hold, så alle deltager får et maksimalt udbytte af undervisningen.

Resultatet af din indsats vil typisk kunne mærkes efter 4-6 ugers vedholdende stabiliserende træning.

Pris i alt: kr. 1695,96 (incl. træningsmappe med tekst og billeder). Der ydes tilskud fra Sygeforsikringen ”danmark”.

Tilmelding sker ved henvendelse: Tidens Kiropraktor  tlf. 28 10 60 05

Der er lukket for kommentarer.

KONTAKT OS

Sender

SPØRGESKEMA

Udfyld spørgeskemaet herunder inden første konsultation.

online booking